A Magic Cabinet e-shop | busybuilding

30.3 Ηλεκτρονικό Κατάστημα

A Magic Cabinet e-shop / Έπαινος

busybuilding – Ελλάδα / Αθήνα

Creative Director: Δημήτρης Γκάζης, Web Designer / Art Director: Σάρα Σαϊνίδου, Web Developer: Νίκος Ρουσουνέλος, Αccount Manager: Kατερίνα Μανούση

https://amagiccabinet.com/en

Η ιστοσελίδα της νέας editorial και retail πλατφόρμας A Magic Cabinet ζωντανεύει μοναδικές ιστορίες και αναμνήσεις που σχετίζονται με επιλεγμένα ελληνικά προϊόντα. Το Α Magic Cabinet είναι μια νέα πλατφόρμα που συνδυάζει αρθρογραφία με μια retail εμπειρία γύρω από την γαστρονομία, τα αποστάγματα, την ομορφιά, το grooming, το στυλ, το σπίτι, τα κατοικίδια, τη γραφική ύλη και bespoke προϊόντα. Ιδρύθηκε από την κα Ευγενία Χανδρή, η οποία είναι μια από τις πιο σημαντικές προσωπικότητες στο χώρο της φιλοξενίας στην Ελλάδα και συνιδρύτρια της Huffington Post Greece. Ζητούμενο ήταν η δημιουργία μιας ιστοσελίδας που θα συνδυάζει τις λειτουργίες ιστολογίου και eshop, και η οποία θα ζωντανέψει ιστορίες, αναμνήσεις και εκλεκτά προϊόντα. Σκοπός του A Magic Cabinet είναι να αναδείξει το τοπικό craftsmanship μέσα από έρευνα, curating και το να μοιράζεται ιστορίες σχετικά με επιλεγμένους παραγωγούς και σχεδιαστές. Η ιδρυτής του A Magic Cabinet εμπνεύστηκε το όνομα της πλατφόρμας από το "μαγικό ντουλάπι" της οικογένειάς της, το οποίο ήταν πάντα κλειδωμένο και από το οποίο η μητέρα της έβγαζε μικρά δώρα για εκείνην και τα αδέρφια της μια φορά τον χρόνο. Το σκεπτικό πίσω από τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας είναι να συνδυαστούν αρμονικά οι λειτουργίες editorial και retail, και η επιλογή των προϊόντων προς πώληση να εμφανίζονται οργανικά μέσα στο υπόλοιπο περιεχόμενο. Σχεδιάσαμε μια ιστοσελίδα με έμφαση στην εικόνα, και δημιουργήσαμε συγκεκριμένα guidelines για τον τρόπο που θα φωτογραφίζονται και θα εμφανίζονται τα προϊόντα. Στο homepage η έμφαση δίνεται στις ιστορίες που γράφουν οι contributors με θέμα τα ξεχωριστά προϊόντα και τοποθεσίες που επιλέγουν. Κάθε ιστορία έχει συγκεκριμένη δομή και ακολουθεί τους τρεις πυλώνες Discovery - Memory - Narration, ενώ στο τέλος κάθε ιστορίας εμφανίζονται και τα σχετικά προϊόντα, αν υπάρχουν. Η χρωματική παλέτα που χρησιμοποιείται στην ιστοσελίδα προκύπτει από την συνολική ταυτότητα που δημιουργήσαμε για το brand.