Apifon landing page | Phantom

30.1 Ιστοσελίδες Προβολής

Apifon landing page / Έπαινος

Phantom – Ελλάδα / Θεσσαλονίκη

Creative direction & design: Μαριος Γεωρνταμιλής, Full stack developer: Μανώλης Κουκόπουλος, Sound design & arrangement: Δημήτρης Τραγιάννης

www.apifon.com

Η apifon, είναι μια απο τις νεότερες εταιρίες στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Εξειδικεύεται στην αποστολή mail, προωθητικών κι ενημερωτικών sms όπως και viber messaging services και chatbots. Το πελατολόγιό της αριθμεί σημαντικούς πελάτες, μεταξύ των οποίων η ΙΚΕΑ, η Τράπεζα της Ελλάδος, Oriflame, Easy group κλπ. Μας ζητήθηκε να σχεδιαστεί ένα φρέσκο website, με μια διαφορετική οπτική στην τρέχουσα αισθητική του ανταγωνισμού. Καθώς η εταιρία απαρτίζεται απο 40 εργαζόμενους με μέσο όρο ηλικίας τα 31, η αισθητική προτάθηκε να είναι πιο νεανική. Ιδιαίτερα με το landing page το οποίο θα εισήγαγε και τη νέα ταυτότητα της εταιρίας στο κοινό, η εταιρία ζήτησε impactful λύσεις που θα μείνουν στο μέλλον. Όλη η σχεδιασή του ιστότοπου κινείται εικονογραφικά γύρω από τα θέματα με τα οποία καταπιάνεται η εταιρία. Επικοινωνία, προώθηση και προσωποποιημένη επικοινωνία με στόχο την αυξηση πωλήσεων, κοινού, κατανάλωσης κ.ο.κ. Παράλληλα, στοιχεία gaming εισήχθηκαν στον τομέα της παρουσίασης της κεντρικής πλατφόρμας του site (mookee). Interaction, animations και ζωντανή παλέτα, με το linework των εικονογραφήσεων να διατρέχει όλες τις συνθέσεις - δείχνοντας έναν tech χαρακτήρα - το landing page σχεδιάστηκε να είναι διανθισμένο απο eyecandies και ποικίλα στοιχεία διάδρασης που κρατούν την προσοχή του χρήστη. Το site υλοποιήθηκε με τεχνολογίες Javascript για τα απαιτητικά animations του hero, pure css για τα μικρότερα και συνδυασμός PixiJS και Canvas για το «φακό».