Nomas Magazine | Karlopoulos&Associates

10.1 Περιοδικό

Nomas Magazine / Έπαινος

Karlopoulos&Associates – Ελλάδα / ΑΘΗΝΑ

Creative Director: Γιάννης Καρλόπουλος, Art Director: Δημήτρης Κουρκούτης

Το περιοδικό Νomas έχει βραβευθεί και στο παρελθόν για το σχεδιασμό του. Τα δύο τεύχη του 2017, όμως, έχουν επαναπροσεγγιστεί και το design που τα διέπει έχουν κάτι καινούργιο. Το τεύχος 7, Venice, έχει μια θέαση του περιεχομένου και κατ’ επέκτασιν της εικόνας του. Κατ’ αρχάς ο ίδιος ο υπερβολικά κορεσμένος τουριστικός προορισμός της Βενετίας, προκαλεί με το μέγεθος του για το πόσο «anti-Nomas» είναι. Αυτή η πρόταση-πρόκληση του ανήσυχου αρχιτέκτονα Στέλιου Κόη να λειτουργήσει ως contributor φέρνωντας στην εξίσωση το ζευγάρι ιταλών fashion επιχειρηματιών και φιλότεχνων F. Rinaldo–A. Gallo, δύο ντόπιων δηλαδή, άλλαξε τα δεδομένα στο περιεχόμενο. Σχεδιάστηκε επιπλέον μια ειδική θήκη από τσιμέντο σε 50 αριθμημένα αντίτυπα με σκοπό τα έσοδα να δωθούν στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα. Παράλληλα, τυπώθηκε μια σειρά καρτ-ποστάλ και μια αφίσα-booklet φωτογραφικό σχόλιο του Σπ. Στάβερη. Όλα αυτά σε μια πάνινη τσάντα (λευκή με χρυσό σήμα) αποτελούν μια πιο «ολιστική» εκδοχή: NOMAS#7, VCE, LE. To όγδοο τεύχος (NOMAS#8, MOSCOW), κρύβει κάτι άλλο. Ανασχεδιάστηκε με άλλη διαχείριση του περιεχομένου. Η «αφήγηση» είναι πιο σπονδυλωτή, Εικόνες–Κείμενa–Εικόνες–Κείμενa–Index/credits. Το τεύχος γίνεται μια «διαχρονική» έκδοση της Μόσχας, με τη «συνθήκη» του περιοδικού να καταλήγει ως ένας άλλος κατάλογος για τη Μόσχα. Η καρτ-ποστάλ εδώ είναι στο ίδιο το εξώφυλλο και μπορεί να αφαιρεθεί (και να ταχυδρομηθεί εννοείται). Για τυα σημεία πώλησης του τεύχους διατίυεται μια αφίσα και για τους συνδρομητές μια μαύρη πάνινη τσάντα.